Forum  •  FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Jesper (SunnyBoy)
kenderen
kenderen

Alder: 46
Indmeldt: 23. maj 2003
Geografisk sted: Syd/øst Jylland

denmark.gif
IndlægSkrevet: Lør 10 mar, 2007 5:30 pm  Emne: En go´oplevelse Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Da jeg fornyligt skulle købe en ny headunit + højttalerer til Golfen, valgte jeg at bruge et link til en web-shop som min nevø anbefalede. "De har nogle vildt billige priser" , var hans argument, og hva´ fa´en, det er vel et godt argument for de fleste Razz
Jeg checkkede sitet ud, og ganske rigtigt, priserne VAR fornuftige! TSvansen har lige haft en JVC unit på bud i deres avis. Nedsat fra 1.999,- til 1.799,-. Jeg købte den hos Berg til 1.290,-!
I forløbet fra bestilling til levering, som i øvrigt kun tog 4 dage, modtog jeg 6-7 mails fra firmaet, én for hvergang min ordre var blevet behandlet, bekræftet, fundet, pakket, sendt osv. På mails jeg sendte til firmaet, var der dag til dag svar, hvergang.
Brug gerne linket på min HP, så får jeg nelig også lidt ud af det, næste gang jeg handler der Wink

275.9Nm / 117,8HK
Løve Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for Jesper (SunnyBoy)Vis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

Alder: 32
Indmeldt: 18. jun 2003
Geografisk sted: Slagelse

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 11 mar, 2007 2:00 am  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Kanon oplysning at komme med Jesper

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39889
Vædder Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for STAALANDENVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan vedhæfte filer i dette forum
Du kan hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)