| Forfatter |
Besked |
Jesper (SunnyBoy)
kenderen

Alder: 46
Indmeldt: 23. maj 2003
Geografisk sted: Syd/øst Jylland

|
|
Da jeg fornyligt skulle købe en ny headunit + højttalerer til Golfen, valgte jeg at bruge et link til en web-shop som min nevø anbefalede. "De har nogle vildt billige priser" , var hans argument, og hva´ fa´en, det er vel et godt argument for de fleste
Jeg checkkede sitet ud, og ganske rigtigt, priserne VAR fornuftige! TSvansen har lige haft en JVC unit på bud i deres avis. Nedsat fra 1.999,- til 1.799,-. Jeg købte den hos Berg til 1.290,-!
I forløbet fra bestilling til levering, som i øvrigt kun tog 4 dage, modtog jeg 6-7 mails fra firmaet, én for hvergang min ordre var blevet behandlet, bekræftet, fundet, pakket, sendt osv. På mails jeg sendte til firmaet, var der dag til dag svar, hvergang.
Brug gerne linket på min HP, så får jeg nelig også lidt ud af det, næste gang jeg handler der  |
|
|
|
_________________ Mvh: Jesper
Golf 3 TDi
275.9Nm / 117,8HK |
|
 |
      |
 |
STAALANDEN
superkenderen

Alder: 32
Indmeldt: 18. jun 2003
Geografisk sted: Slagelse

|
|
 |
      |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum Du kan vedhæfte filer i dette forum Du kan hente filer i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)
|
|