| Forfatter |
Besked |
Scuga
brugeren

Alder: 33
Indmeldt: 02. maj 2005
Geografisk sted: Nordfyn

|
|
Nogen som ved hvor man kan få sådan noget lavet? Skulle helst være en som ved hvad han laver .
/Michael |
|
|
|
_________________ P11 2.0i SE - Eibach Sportline - Koni Sport - 17" Rial Lemans - Custom BMC CDA CAI - Fidanza Flywheel - Black Diamond Clutch - SSAutoChrome 4-2-1 Header - GT front Brakes - Black Diamond Discs/Pads - 2pcs. UR pulley - |
|
 |
     |
 |
STAALANDEN
superkenderen

Alder: 32
Indmeldt: 18. jun 2003
Geografisk sted: Slagelse

|
|
Skal også ha ordenet topppen på min ny indkøbte motor Har dog tænkt at prøve selv. Skulle ikke være så svært i følge min kammi der har lavet et par stykker |
|
|
|
_________________ Nissan Primera P10 GT 1993 161HK - 194NM
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39889 |
|
 |
      |
 |
Scuga
brugeren

|
|
STAALANDEN skrev: Skal også ha ordenet topppen på min ny indkøbte motor  Har dog tænkt at prøve selv. Skulle ikke være så svært i følge min kammi der har lavet et par stykker
Lyder ganske spændende. Lad mig høre hvordan det går  |
|
|
|
_________________ P11 2.0i SE - Eibach Sportline - Koni Sport - 17" Rial Lemans - Custom BMC CDA CAI - Fidanza Flywheel - Black Diamond Clutch - SSAutoChrome 4-2-1 Header - GT front Brakes - Black Diamond Discs/Pads - 2pcs. UR pulley - |
|
 |
     |
 |
STAALANDEN
superkenderen

|
|
 |
      |
 |
Scuga
brugeren

|
|
STAALANDEN skrev: Scuga skrev:
Lyder ganske spændende. Lad mig høre hvordan det går 
Ja er også lidt spændt på hvordan det går 
Ja det kan jeg godt forstå. Hvor langt vil du gå? Altså jeg mener, portning og polering, kunne jeg nok også selv klare, men når vi kommer til ventilerne, ja så ved jeg sgu ik' rigtig. Og endnu værre, hvad med at sætte større ventiler i?
/Michael. |
|
|
|
|
 |
     |
 |
STAALANDEN
superkenderen

|
|
Ja når det kommer til ventilerne, så vil jeg nok få en anden til at kigge på det. Om de skal være større har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Måske det ville være godt når der skal gas på  |
|
|
|
_________________ Nissan Primera P10 GT 1993 161HK - 194NM
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39889 |
|
 |
      |
 |
jabbe
Indmeldt: 31. jan 2006
Geografisk sted: sjælland

|
|
Hej michael,,,
Nico kiesa, porter og flower, jeg mener prisen er omkring 4-5000, ring hvis det er, jeg kan sætte dig i kontakt med ham.
Hilsen Jacob |
|
|
|
|
|
| |
    |
 |
jabbe
Indmeldt: 31. jan 2006
Geografisk sted: sjælland