Forum  •  FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Scuga
brugeren
brugeren

Alder: 33
Indmeldt: 02. maj 2005
Geografisk sted: Nordfyn

denmark.gif
IndlægSkrevet: Tirs 07 mar, 2006 3:31 pm  Emne: Bearbejde topstykke? Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Nogen som ved hvor man kan få sådan noget lavet? Skulle helst være en som ved hvad han laver Wink.

/Michael
P11 2.0i SE - Eibach Sportline - Koni Sport - 17" Rial Lemans - Custom BMC CDA CAI - Fidanza Flywheel - Black Diamond Clutch - SSAutoChrome 4-2-1 Header - GT front Brakes - Black Diamond Discs/Pads - 2pcs. UR pulley -
Vædder Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for ScugaVis brugerens profilSend privat beskedMSN Messenger
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

Alder: 32
Indmeldt: 18. jun 2003
Geografisk sted: Slagelse

denmark.gif
IndlægSkrevet: Tirs 07 mar, 2006 3:50 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Skal også ha ordenet topppen på min ny indkøbte motor Smile Har dog tænkt at prøve selv. Skulle ikke være så svært i følge min kammi der har lavet et par stykker

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39889
Vædder Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for STAALANDENVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Scuga
brugeren
brugeren

denmark.gif
IndlægSkrevet: Tirs 07 mar, 2006 10:26 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

STAALANDEN skrev:
Skal også ha ordenet topppen på min ny indkøbte motor Smile Har dog tænkt at prøve selv. Skulle ikke være så svært i følge min kammi der har lavet et par stykker

Lyder ganske spændende. Lad mig høre hvordan det går Wink
P11 2.0i SE - Eibach Sportline - Koni Sport - 17" Rial Lemans - Custom BMC CDA CAI - Fidanza Flywheel - Black Diamond Clutch - SSAutoChrome 4-2-1 Header - GT front Brakes - Black Diamond Discs/Pads - 2pcs. UR pulley -
Vædder Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for ScugaVis brugerens profilSend privat beskedMSN Messenger
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Ons 08 mar, 2006 6:30 am  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Scuga skrev:

Ja er også lidt spændt på hvordan det går Smile

Vædder Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for STAALANDENVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Scuga
brugeren
brugeren

denmark.gif
IndlægSkrevet: Ons 08 mar, 2006 8:23 am  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

STAALANDEN skrev:
Scuga skrev:

Ja er også lidt spændt på hvordan det går Smile

Ja det kan jeg godt forstå. Hvor langt vil du gå? Altså jeg mener, portning og polering, kunne jeg nok også selv klare, men når vi kommer til ventilerne, ja så ved jeg sgu ik' rigtig. Og endnu værre, hvad med at sætte større ventiler i?

/Michael.
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Ons 08 mar, 2006 4:36 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja når det kommer til ventilerne, så vil jeg nok få en anden til at kigge på det. Om de skal være større har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Måske det ville være godt når der skal gas på Smile

jabbe

Indmeldt: 31. jan 2006
Geografisk sted: sjælland

blank.gif
IndlægSkrevet: Tors 25 okt, 2007 10:04 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej michael,,,
Nico kiesa, porter og flower, jeg mener prisen er omkring 4-5000, ring hvis det er, jeg kan sætte dig i kontakt med ham.
Hilsen Jacob
   OfflinePersonligt galleri for jabbeVis brugerens profilSend privat besked
jabbe

Indmeldt: 31. jan 2006
Geografisk sted: sjælland

blank.gif
IndlægSkrevet: Tors 25 okt, 2007 10:05 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jacob 30427673,,,vigtig detalje
   OfflinePersonligt galleri for jabbeVis brugerens profilSend privat besked
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan vedhæfte filer i dette forum
Du kan hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)