Forum  •  FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Rasmus
superkenderen
superkenderen

Alder: 36
Indmeldt: 26. maj 2003
Geografisk sted: Østjylland

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 12:21 pm  Emne: Så er den hjemme... Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Korsør havn d. 13/7-06

Image
mbmahs
superbrugeren
superbrugeren

Indmeldt: 06. sep 2004
Geografisk sted: Odense

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 2:15 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Nice Razz
superkenderen
superkenderen

Alder: 26
Indmeldt: 02. nov 2004
Geografisk sted: Ved sorø på vestsjælland

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 2:52 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hehe kan se på skyerne at klokken vist var omkring 5 da du var på korsør havn.. har været 10 km fra dig og du nævnte det ikke engang inden så man lige ku se skønheden! Razz

Hvis alt tilsyneladende går fint, har du tydeligvis overset et eller andet !
Skytte Køn:Mand Grisen OfflinePersonligt galleri for PedeVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN Messenger
Rasmus
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 4:45 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Troede da ikke du var interesseret i at se den! Wink Very Happy Razz Hehe...

Hvem har de lejligheder til salg, der er ved at blive bygget på havnen i Korsør?!? De er da godt nok fede!!! Shocked
Pede
superkenderen
superkenderen

Alder: 26
Indmeldt: 02. nov 2004
Geografisk sted: Ved sorø på vestsjælland

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 5:53 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

heheved det ik. men har set dem. de er rimelig fede. bare trist du ik kan stille din bil i byen om natten hvis du forstår Sad

Hvis alt tilsyneladende går fint, har du tydeligvis overset et eller andet !
Skytte Køn:Mand Grisen OfflinePersonligt galleri for PedeVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN Messenger
nissanturbo.dk
Webmaster

Alder: 37
Indmeldt: 12. maj 2003
Geografisk sted: København

denmark.gif
IndlægSkrevet: Fre 14 jul, 2006 9:33 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Tillykke med dyret Razz
K11 - Nissan Micra 1.0 Comfort - Med varme i sæderne (2001)
Jomfru Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for nissanturbo.dkVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN MessengerICQ nummer
Jesper (SunnyBoy)
kenderen
kenderen

Alder: 46
Indmeldt: 23. maj 2003
Geografisk sted: Syd/øst Jylland

denmark.gif
IndlægSkrevet: Lør 15 jul, 2006 11:03 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ser sq da fin ud...... Vi glæder os ALLE sammen til den der indflytterfest, du ved...... Razz
Så kan vi jo få den at se IRL..... Wink

275.9Nm / 117,8HK
Løve Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for Jesper (SunnyBoy)Vis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

Alder: 32
Indmeldt: 18. jun 2003
Geografisk sted: Slagelse

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 16 jul, 2006 9:24 am  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Stort til lykke herfra også. Det gik da rimlig hurtigt med at få den hjem var Smile

Når du flytter til Korsør Wink skal jeg nok gi en rundvisning Very Happy Har selv boet der en gang, og kommer der stadig ind i mellem.

Har lige i går hentet min projekt Skyline GTS kofanger, men den er ikke magen til din i bunden. Er der lavet flere forskellige typer af den?

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39889
Vædder Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for STAALANDENVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Rasmus
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 16 jul, 2006 3:03 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja, der er to forskellige versioner af kofangere til GTS25t'en. Den jeg har, som er den mest neutrale, og en der går mere lige ned... Dem der har den forkofanger på, har dog også sideskørter og en anden bagkofanger, så jeg tror bare det er en anden udstyrsmodel, da de hedder det samme. Smile
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 16 jul, 2006 4:50 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det her er det eneste billede jeg har. Der skal laves en del spartel arbejde på den, men det skal nok blive godt Smile

Image

Blir dine inderste lygter brugt til noget. Dem ved siden af blinklysene i kofangeren. Mine sidder der bare en prop i, men har tænkt på at lave positionslys i dem

Vædder Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for STAALANDENVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Rasmus
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 16 jul, 2006 11:02 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Nej, de bliver ikke brugt i min Skyline heller... Confused Men var det ikke bedre at lave tågelys i dem i stedet? Smile
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Søn 16 jul, 2006 11:43 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jo det var også min første tanke, men blir det ikke for svært at lave. De skal jo justeres så de står helt rigtig så de ikke blænder.
Men nu skal jeg først ha taget mig sammen til at få den tilpasset, og det kan sgu godt ta sin tid før jeg får taget mig sammen til det hehehe. Så må det andet komme bagefter Smile

nissanturbo.dk
Webmaster

Alder: 37
Indmeldt: 12. maj 2003
Geografisk sted: København

denmark.gif
IndlægSkrevet: Man 17 jul, 2006 1:44 pm  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg har en GTR frontkofanger liggende, hvis det har interesse - se i shoppen.
K11 - Nissan Micra 1.0 Comfort - Med varme i sæderne (2001)
Jomfru Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for nissanturbo.dkVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN MessengerICQ nummer
STAALANDEN
superkenderen
superkenderen

denmark.gif
IndlægSkrevet: Tirs 18 jul, 2006 8:56 am  Emne: (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja Den GTR kofanger har jeg tænkt på mange gange, men det er mange penge for noget man skal skære i synes jeg Smile Den her kostede næsten gratis, men der er så også lidt arbejde i den Smile Men mon ikke den nok skal blive læker på et tidspunkt Smile

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan vedhæfte filer i dette forum
Du kan hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)